sobota, 8 września 2012

Just me.



Cześć!
Dawno mnie tu nie było. No, ale wiadomo... koniec wakacji, musiałam wykorzystać w stu procentach, zresztą nie miałam jakoś specjalnej zajawki, żeby napisać  post, bo wiem, że nie wiele osób tu nie przebywa. Doszłam do wniosku, że  zaczynam, więc dopiero po kilku notkach będę mogła stwierdzić, czy mam do tego jakiś potencjał czy nie. Póki co notki mogę dodawać, jednak niedługo może się to zmienić, bo pierwsza klasa technikum to nie przelewki. Głównie siedzę o 8 do 15 w szkole i powoli zaczyna mnie to przerażać :O  Klasa wydaje się fajna, mam nadzieje, że się zgramy. Dzisiaj w sumie nic ciekawgo, przymulająca pogoda, pojechałam na miasto jak zwykle spotkać się z przyjaciółmi. Farbowałam wlosy koleżance, tak tak <Agata dobry fryzjer :D> w zasadzie to już jestem doświadczona haha Co chwile farbuje koleżanki, robie ombre i inne. Polecam się ! ;>


 
Robie porządki w pokoju, w szafach, co widać na zdjeciu powyżej jak tylko się spojrzy na podłogę ;d
Może nakręce room tour. Nawet dzisiaj nagrałam video jak zrobić takiego koczka, ale nie wiem czy dodam.  Piszcie jakieś pomysły na zdjecia, notki, vlogi, cokolwiek! Mogę w następnej notce polecić jakiś blog, tylko musicie napisć pod postem adres, jeśli mi się spodoba, oczywiście polece. Swoją drogą przydałby mi się jakiś nagłówek, ale to już w dalszej przyszłości.
 
High five! (;

2 komentarze: