wtorek, 25 września 2012

Cześć Wam!
Dzisiaj kompletnie nie mam siły na nic, niedawno przyszłam ze szkoły bo miałam do 17 lekcje  i jedyne o czym marzę to położyć się do łóżka i obudzić się z świadomością, że  jest sobota. Ah, te marzenia ;) Dzisiaj dodam kilka zdjęć, które mnie  w jakiś sposób inspirują. A więc zaczynajmy:
























Nie bez powodu, dodałam kilka zdjęć gdzie głównie widać włosy. Wielu  z nas marzą się długie, gęste i zdrowe włosy do tyłka. Tak też jest  w moim przypadku. Ja kiedyś takie miałam, ścięłam a potem już tylko niszczyłam przeróżnymi zabiegami, o których może kiedyś napiszę. Teraz włosy mam do połowy pleców. Końcówki nadal są zniszczone, mimo, że wybieram się do fryzjera co 2 miesiące. Jednak po prostu stopniowo pozbywam się zniszczonych końcówek, bo gdybym miała obciąć to straciłabym na długości i to bardzo. Czasami kusi mnie, żeby obciąć je wszystkie na równo, bo dalej mam lekko pocieniowane, ale wiem, że bardzo bym żałowała. Na dzień dzisiejszy używam szamponów i odżywek z serii  Schwarzkopf, Gliss Kur Ultimate Repair.


Bardzo polecam też inne "kolory" z Gliss Kur'a. 

Oprócz tego warto też zakupić:
Jedwab Biosilk. Gdy nałożymy go na włosy, są one gładkie i w dotyku przypominają jedwab.

Jeśli chodzi o inne produkty regeneracyjne BARDZO polecam: 
Jest to maska na włosy, którą można zakupić, w każdej aptece. Stosuje się ją około dwa razy w tygodniu. Włosy po niej od razu są zdrowsze. 

Olejek rycynowy

Olejek arganowy.

Te dwa olejki również wpływają na dobrą kondycje naszych włosów. Nakłada się je bezpośrednio na włosy. Stosowałam przez jakiś czas olejek rycynowy i włosy zdecydowanie szybciej mi rosły. Teraz testuję ten drugi, na efekty czekam. 

To już wszystko na dzisiaj, mam nadzieję, że wam się podobało. Wiem, że muszę w końcu ogarnąć tego bloga jeśli chodzi o wygląd. Niebawem zajdą jakieś zmiany, bądźcie cierpliwi! ;)

Pa.


2 komentarze:

  1. boskie te zdjęcia ;)

    www.truskawkowapatii.blogspot.com
    Czeka CB niespodzianka !!!
    zobacz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rady! a te zdjęcia- cudeńka :) uwielbiam takie inspiracje♥ ja aktualnie mam włosy trochę przed pas :D

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń